Retourbeleid
Carefelis zal geen bestellingen terugbetalen op basis van incorrect gebruik van het product of als een kat niet gewend raakt aan nieuwe kattenbakvulling. De meeste katten zullen nieuwe kattenbakvulling meteen accepteren, maar sommige hebben mogelijk een overgangsperiode nodig door de oude en nieuwe kattenbakvulling te mengen.
Bezoek onze veel gestelde vragen pagina voor meer informatie.
30 Dagen niet goed geld terug garantie
Eerste klanten die bij ons online bestellen, komen automatisch in aanmerking voor onze 30-dagen risicovrije garantie. Als je om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met Carefelis, neem dan binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum contact met ons op en we helpen je graag met een terugbetaling. Voor hulp bij terugbetalingen of om je abonnement te annuleren, neem contact met ons op via miauw@carefelis.nl of log in op uw account op onze website.
De 30-Dagen risicovrije garantie is alleen beschikbaar voor eerste keer klanten in Nederland en België en is beperkt tot één aanbieding per huishouden.
Retourneren
Ongeopende zakken Carefelis kunnen in aanmerking komen voor retourzending binnen 14 dagen na bevestigde levering voor overweging van terugbetaling. Voor hulp bij een retourverzoek, neem contact op via miauw@carefelis.nl.
In aanmerking komende retourzendingen moeten zijn:
- Ongebruikt en onveranderd;
- In de originele verpakking;
- Teruggestuurd met intacte product labels; en
- Teruggestuurd met originele documenten of factuur.
Carefelis accessoires kunnen onder de volgende voorwaarden in aanmerking komen voor retour:
- Het is gekocht via onze onlinewebsite;
- Het is binnen 14 dagen na bevestigde levering;
- Het voldoet aan onze retourvereisten;
Carefelis kan geen verantwoordelijkheid accepteren voor retourzendingen die verloren gaan of beschadigd raken tijdens de terugzending naar ons magazijn.
In aanmerking komende retourzendingen moeten binnen 7 dagen na het verzoek tot retourzending worden verzonden. Alle terugbetalingen worden verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode zodra je retourzending is ontvangen. Houd rekening met 5-7 dagen vanaf de datum waarop je terugbetaling is gepland voor verwerking. Verzend- en verwerkingskosten zijn niet terug betaalbaar.
Carfelis behoudt zich het recht voor om een retourzending te weigeren als het artikel of product niet voldoet aan ons retourbeleid. Artikelen die niet aan de beleidsnormen voldoen, kunnen worden afgewezen en aan je worden teruggestuurd.
Schade
Verzoek tot terugbetaling en vervanging worden overwogen voor producten die beschadigd zijn aangekomen. Je moet Carefelis binnen 7 dagen na bevestigde levering op de hoogte stellen van een beschadigd product door te mailen naar miauw@carefelis.nl (“Schadeverzoek”).
Dien je Schadeverzoek in via het e-mailadres dat is gebruikt voor je oorspronkelijke aankoop, en voeg het overeenkomstige geldige bestelnummer toe. Ons ondersteuningsteam zal je helpen met de volgende stappen.
Annuleringsbeleid
Carefelis-abonnees kunnen hun abonnementen annuleren en een aanstaande bestelling bewerken of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice via miauw@carefelis.nl.
Voor een annulering van een abonnement of een wijziging van een bestelling die van toepassing is op je volgende geplande zending, moeten wijzigingsverzoeken uiterlijk om 23:59 uur twee werkdagen vóór je volgende geplande zending worden ingediend.

